Η Unilever ανακοίνωσε αύξηση 52% των κερδών προ φόρων του 2018, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ωστόσο προειδοποίησε πως ακολουθεί μια δύσκολη χρονιά.

Η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών ανακοίνωσε συγκεκριμένα ότι το 2018 είχε κέρδη προ φόρων ύψους 12,38 δισ. ευρώ, ενώ οι αναλυτές προέβλεπαν κέρδη 8,81 δισ. ευρώ.

Η Unilever, που έχει τα brand της μαγιονέζας Hellmann, του Dove και των παγωτών Ben & Jerry ανακοίνωσε ακόμη ότι ο τζίρος μειώθηκε 5,1% στα 50,98 δισ. ευρώ το 2018 -χαμηλότερα από τα 51,11 δισ. ευρώ που προέβλεπαν οι αναλυτές.

Οι πωλήσεις από βασικές δραστηριότητες αυξήθηκαν 2,9%.

Η εταιρεία αναμένει ότι θα υπάρξουν προκλήσεις και το 2019. Η αύξηση των πωλήσεων από βασικές δραστηριότητες συγκεκριμένα αναμένει ότι θα διαμορφωθούν στο κάτω μισό του guidance για αύξηση 3% έως 5%.

Παρ’ όλα αυτά περιμένει συνέχιση της βελτίωσης του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους και ισχυρές ελεύθερες ταμειακές ροές.

“Παραμένουμε σε τροχιά επίτευξης των στόχων μας για το 2020” σημειώνει η εταιρεία στη σχετική της ανακοίνωση.

Share This