Marketing in Practice & More

Παρουσιάζει ο Σύμβουλος Marketing Θέμης Σαρανταένας

Τίτλος εκπομπής : Offline & Online τεχνικές πιστότητας πελατών

Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του SBC TV Channel τον digital strategist Κωνσταντίνο Μάριο Ανδρούτσο συζητούν για τις Offline & Online τεχνικές πιστότητας πελατών. Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: – Για ποιους λόγους η πιστότητα των πελατών είναι πολύ σημαντική για την κερδοφορία μιας ΜΜ επιχείρησης σήμερα; – Πως έχει εξελιχθεί η έννοια της πιστότητας μέσα στα χρόνια, και σε τι επίπεδο βρίσκεται σήμερα; – Με ποια λογική πρέπει να χτιστεί ένα πρόγραμμα πιστότητας; – Ποια τα πραγματικά οφέλη μιας επιχείρησης από ένα πρόγραμμα πιστότητας και ποια του πελάτη; – Ποια η σημασία των data και του segmentation στο σημερινό offline αλλά κυρίως στο online μάρκετινγκ; – To Facebook είναι ένα εργαλείο χτισίματος πιστότητας; Και αν ναι πως πρέπει να το χρησιμοποιούμε; – Πως το GDPR έχει επηρεάσει τις δράσεις των επιχειρήσεων σε ό,τι αφορά την πιστότητα των πελατών τους; και πολλά άλλα! Παράλληλα, η επιχειρηματίας Τίνα Ράπτη, ιδιοκτήτρια Φαρμακείου και Online Φαρμακείου, μας εξηγεί πως ενισχύει την πιστότητα των πελατών της στην πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει 5 λόγους για να αφιερώσετε χρόνο στο χτίσιμο των σχέσεων με τους πελάτες σας!

 

 

 

Share This