Τη συρρίκνωση του αριθμού αλυσίδων στην Ελλάδα προέβλεψε ο διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος Γιάννης Βασιλάκος μιλώντας σε εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη υποστηρίζοντας ότι αυτό θα συμβεί την επόμενη τριετία καθώς μειώνονται διαρκώς τα περιθώρια μικτού κέρδους για τις επιχειρήσεις του κλάδου.

Ο κ. Βασιλάκος ανακοίνωσε ότι η χρήση 2018/2019 έκλεισε για την εταιρεία με τζίρο-ρεκόρ, ύψους 520 εκατ. ευρώ (+12,5%), τον υψηλότερο από ιδρύσεώς της, πριν 69 χρόνια.

Τα λειτουργικά της κέρδη αυξήθηκαν στα 20,1 εκατ. ευρώ (+17,5% σε σχέση με τη χρήση 2017/2018), τα ΕBITDA έφτασαν στα 25,2 εκατ. (+14,9%), τα ταμειακά διαθέσιμα στα 95,4 εκατ. (από 76 εκατ.) και οι επενδύσεις στα 10,7 εκατ. (από 10,4 εκατ. στη χρήση 2017/2018).

Πρόσθεσε ότι ήταν εξαιρετικά σημαντικό πως η μικτή κερδοφορία της εταιρείας παρέμεινε σταθερή, καθώς αυτή συμπιέζεται διεθνώς στις επιχειρήσεις του κλάδου.

Ο κ. Βασιλάκος εκτίμησε εξάλλου ότι υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις και η χρήση 2019/2020 -στη διάρκεια της οποίας αναμένεται να πραγματοποιηθούν επενδύσεις ύψους τουλάχιστον 11 εκατ. ευρώ- θα εξελιχθεί θετικά για την εταιρεία.

Ο CEO της «Κωτσόβολος» εξέφρασε την πεποίθηση ότι η ένταση του ανταγωνισμού στην αγορά των λευκών συσκευών και του κλιματισμού (σ.σ. στην οποία πρόσφατα μπήκε και η “Πλαίσιο”), θα λειτουργήσει υπέρ της μεγέθυνσης της «πίτας» και άρα θετικά: «οι νεοεισερχόμενοι θα βοηθήσουν την αγορά.

Ο ανταγωνισμός είναι συστημικός, προέρχεται από μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία, που θα πιέσει πάρα πολύ επικοινωνιακά, ήδη πιέζει.

Αυτό πάω στοίχημα ότι θα μεγαλώσει την αγορά και όταν η αγορά μεγαλώσει ο Κωτσόβολος, θεωρητικά, επειδή είναι μεγάλος, θα πάρει ένα κομμάτι και ο leader συνήθως παίρνει το μεγαλύτερο» υπογράμμισε.

Εγκαινιάζεται σήμερα  το πρώτο ολοκληρωμένο κατάστημα νέας γενιάς της «Κωτσόβολος» στη Θεσσαλονίκη, που διασυνδέει το online και το οffline κομμάτι της δραστηριότητάς της. Στα καταστήματα της εταιρείας διατίθενται 7.000-10.000 κωδικοί.

Share This