Το παιδικό όνειρο του Αλεξάντερ Άλμπον ήταν να γίνει οδηγός της Formula 1. Πριν από δέκα μήνες όμως, πίστεψε πως αυτό δεν θα γινόταν ποτέ πραγματικότητα. Ωστόσο, μια σειρά από αξιοσημείωτα γεγονότα που συνέβησαν το Σαββατοκύριακο του βελγικού Γκραν Πρι, του άλλαξαν γνώμη.
Πίσω στον Οκτώβριο του περασμένου έτους, ο Ταϊλανδέζικης καταγωγής 23χρονος Βρετανός, συμφώνησε να αγωνιστεί στην ηλεκτροκίνητη σειρά τύπου F της Nissan για το 2019, αποδεχόμενος το γεγονός ότι έχασε τη μάχη που έδωσε για να φτάσει στην F1.
Όμως λίγο αργότερα, δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από τον σύμβουλο της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο. Ο ίδιος άνθρωπος που το 2012 είχε αποβάλει τον Άλμπον από το πρόγραμμα των τζούνιορ οδηγών της εταιρείας, του πρότεινε τώρα να οδηγήσει για την Τόρο Ρόσο στην F1.
Έτσι αναπάντεχα, το όνειρο του Άλμπον για την F1 ξαναζωντάνεψε. Εξασφαλίζοντας τη θέση του στην Red Bull, αποχώρησε από το συμβόλαιο του με τη Nissan και ξεκίνησε την προετοιμασία για να γίνει συνοδηγός του Μαξ Φερστάπεν, σε ένα αυτοκίνητο που κέρδισε δύο από τα τελευταία τέσσερα Γκραν Πρι.
O 23χρονος, έκανε το ντεμπούτο του στο τιμόνι του ενός από τα δύο μονοθέσια της ομάδας στο Γκραν Πρι του Βελγίου, έχοντας προωθηθεί από την Αυστριακή ομάδα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. “Πριν από δώδεκα μήνες, αγωνιζόμουν για μια θέση στην F1 και τώρα είμαι εδώ. Είναι τρελό!”, δήλωσε ο Άλμπον.
Από την άλλη μεριά, ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, μετά τον αγώνα είχε μόνο επαίνους για τον Άλεξ Άλμπον: «Έχει κάνει πολύ καλή δουλειά, δεδομένου ότι δεν έχει καθίσει στο αυτοκίνητο στο παρελθόν. Μπήκε μέσα έχοντας πολύ καλή αντίληψη, ενώ το feedback του είναι σε αρμονία με εκείνο του Μαξ. Ο Άλμπον έκανε αρκετά καλή δουλειά από την πρώτη κιόλας μέρα του».
Ο Άλμπον τερμάτισε τέταρτος στο FP1, 0.077 δευτερόλεπτα μετά τον Φερστάπεν και δέκατος στο FP2, καθώς ακολούθησε διαφορετική στρατηγική από τον νούμερο ένα της ομάδας, ο οποίος τερμάτισε έκτος.
Η μετάβαση στη Red Bull είναι σίγουρα μια ευκαιρία ζωής για τον Άλμπον, αλλά ταυτόχρονα και μια δύσκολη πρόκληση. Απ’ ότι φαίνεται όμως, ο νεαρός οδηγός είναι ασταμάτητος και έχει έξι ακόμα αγώνες για να αποδείξει την αξία του στη Red Bull και να εξασφαλίσει τη θέση του δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν για το 2020. Οι πίστες στις οποίες θα προσπαθήσει να το καταφέρει όπως βλέπουμε στο πρόγραμμα της Formula 1 για το 2019, είναι του Σόκι στη Ρωσία, της Σουζούκα στην Ιαπωνία, του Μέξικο Σίτι στο Μεξικό, του Όστιν στις ΗΠΑ, του Σάο Πάολο στη Βραζιλία και του Γιας Μαρίνα στο Αμπού Ντάμπι.
Εκτός από τον Χάμιλτον, ο Φερστάπεν είναι ίσως ο πιο δύσκολος κριτής στην F1, οπότε ο Άλμπον πρέπει να προσαρμοστεί άμεσα στο νέο γι’ αυτόν αυτοκίνητο. Εξάλλου, ο Μάρκο περιμένει με την απόδοση του 23χρονου να αυξηθούν άμεσα οι πιθανότητες της Red Bull να κερδίσει τη Ferrari στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Share This