Την Τρίτη πραγματοποιήθηκε το 1ο Customer Experience Conference της KPMG με στόχο την ανάδειξη των σύγχρονων τάσεων στον τομέα της εμπειρίας πελάτη αλλά και τη συλλογή και επεξεργασία customer insights για μια πιο ολοκληρωμένη αποτύπωσή της.
από news room_3 | Νοέ 7, 2019 | Συνέδρια / Εκδηλώσεις
Την Τρίτη πραγματοποιήθηκε το 1ο Customer Experience Conference της KPMG με στόχο την ανάδειξη των σύγχρονων τάσεων στον τομέα της εμπειρίας πελάτη αλλά και τη συλλογή και επεξεργασία customer insights για μια πιο ολοκληρωμένη αποτύπωσή της.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.