Η Nestle προχωράει στην πώληση των δραστηριοτήτων της γύρω από την αγορά του παγωτού στις ΗΠΑ, η οποία περιλαμβάνει εμπορικά σήματα όπως τα Haagen-Dazs και Drumstick, σε κοινοπραξία με την ιδιωτική εταιρεία PAI Partners έναντι 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η επιχείρηση, με την ονομασία Froneri, δημιουργήθηκε το 2016, όταν η ελβετική εταιρεία συγχώνευσε την ευρωπαϊκή της επιχείρηση παγωτού με την R&R της PAI. Τώρα, αυτό διευρύνεται, για να δημιουργήσει έναν ισχυρότερο αντίπαλο απέναντι στην Unilever, τον παγκόσμιο ηγέτη στο παγωτό με τα εμπορικά σήματα Ben & Jerry’s και Magnum.

Ο ανταγωνισμός στην αγορά παγωτών των Η.Π.Α. έχει ενταθεί, καθώς εταιρείες όπως το Halo Top που προσφέρουν πιο υγιεινές επιλογές, παίρνουν μερίδια αγοράς από τους μεγαλύτερους «παίκτες». Η Unilever ανταποκρίθηκε με γεύσεις όπως το Turmeric Chai & Cinnamon και το Matcha & Fudge. Η αμερικανική επιχείρηση παγωτού είχε πωλήσεις 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2018, ενώ η Froneri είχε έσοδα 2,9 δισεκατομμυρίων ελβετικών φράγκων (2,9 δισεκατομμύρια δολάρια), δήλωσε η Nestle. Η συμφωνία θα δώσει στην Froneri ένα παγκόσμιο μερίδιο αγοράς 10%, σε σύγκριση με το 18% της Unilever, σύμφωνα με το Bloomberg Intelligence.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share This