Η Morrisons, η τέταρτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ-μάρκετ της Βρετανίας, ανακοίνωσε άλλη μία πτώση στις υποκείμενες πωλήσεις της τελευταίας περιόδου που περιλαμβάνει τα Χριστούγεννα, αποδίδοντας την πτώση στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες και στην αβεβαιότητα των καταναλωτών. Η εταιρεία σούπερ-μάρκετ ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις, εκτός καυσίμων και ΦΠΑ, μειώθηκαν 1,7% στις 22 εβδομάδες μέχρι τις 5 Ιανουαρίου. Οι εκτιμήσεις των αναλυτών έκαναν λόγο για πτώση 2,2%.

Παρά την πτώση των πωλήσεων η Morrisons ανακοίνωσε ότι αναμένει να ανακοινώσει κέρδη για την περίοδο 2019-2020 εντός του εύρους των προβλέψεων των αναλυτών. Δήλωσε ότι χειρίστηκε το κόστος καλά σε όλη την περίοδο, αντισταθμίζοντας μέρος της επίδρασης στις υποκείμενες πωλήσεις.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share This