Κατά 50% υπολογίζει να αυξήσει η TUI τον αριθμό των πελατών της ως αποτέλεσμα της πτώχευσης της Thomas Cook θέτοντας 4 στόχους για να επιτύχει περαιτέρω ανάπτυξη. O μεγάλος tour operator επιδιώκει να μεταφέρει μέχρι 30 εκατ. επιβάτες, ετησίως, τα επόμενα χρόνια, επιτυγχάνοντας μια «οργανική αύξηση» σύμφωνα με το CEO Fritz Joussen. Ο Fritz Joussen επισήμανε 4 στρατηγικούς τομείς δράσεις, αναλύοντας τα σχέδια του ομίλου στις κύριες αγορές, τα ξενοδοχεία, τις κρουαζιέρες, τις εμπειρίες διαμονής και τις αναδυόμενες αγορές.

Αρχικά, η TUI έχει θεσπίσει ένα πρόγραμμα τεχνολογικής εξέλιξης στις παραδοσιακές αγορές της, συμπεριλαμβανομένης και της Μ. Βρετανίας, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή στα μέσα του 2021. Δεύτερον, ο όμιλος επιδιώκει να αυξήσει τον αριθμό των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων με ένα «άνοιγμα» σε ξενοδόχους μέσω της επωνυμίας TUI Blue, η οποία θα θέτει τα standards ποιότητας και εξυπηρέτησης για τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία του ομίλου.

Τρίτος τομέας δράσης είναι η θέσπιση ενός GDN συστήματος για ξενοδοχεία, το οποίο ο όμιλος έχει ονομάσει «Amadeus για ξενοδοχεία» με έμφαση στην Κίνα, την Ινδία, τη Βραζιλία, τη Μαλαισία, την Ισπανία και την Πορτογαλία. Το συγκεκριμένο σύστημα αναμένεται να προσθέτει 1 εκατ. πελάτες το χρόνο από το 2022. Επίσης, γίνονται διεργασίες για την ανάπτυξη ενός συστήματος PMS για τα ξενοδοχεία, το οποίο θα παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν το τύπο δωματίου της αρεσκείας τους. Ο τέταρτος και τελευταίος τομέας θα είναι αυτός της επέκτασης των εμπειριών στους προορισμούς, τον οποίο ο Fritz Joussen χαρακτηρίζει ως κύριο παράγοντα στην προσπάθεια ανάπτυξης του ομίλου.

 

 

 

 

 

 

 

Share This