Τα προϊόντα οικιακής χρήσης φαίνεται να είναι η πρώτη προτίμηση στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της καραντίνας αφού σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις κατά 70%. Ακολουθούν τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης με άνοδο 43,7% και τα τρόφιμα και ποτά με 28,4%.Μιλώντας στο MEGA ο αναπληρωτής Αντιπρόεδρος της ΣΕΛΠΕ, Αντώνης Ζαΐρης, σχολίασε την κίνηση του εμπορίου.Από τα προϊόντα ξηράς τροφής, πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι το αλεύρι με ποσοστό 146,1% και ακολουθούν τα όσπρια, το ρύζι και τα ζυμαρικά.Από τα μη εδώδιμα, ρεκόρ πωλήσεων κάνει το σαπούνι με αύξηση 246,7% και ακολουθούν τα καθαριστικά σπιτιού και τα μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής.

Share This