Αύξηση των online πωλήσεων παρουσίασε στο α’ τρίμηνο του 2020 και εν μέσω πανδημίας ο μητρικός όμιλος της ΑΒ Βασιλόπουλος. Ειδικότερα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα για τους πρώτους τρείς μήνες του έτους του γκρούπ Ahold – Delhaize, το online κανάλι παρουσίασε σημαντική αύξηση, με τη ζήτηση στις αγορές της Κεντρικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης να κινούνται ταχύτερα.

Έτσι, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις σε ενοποιημένη βάση παρουσίασαν αύξηση κατά 30% και οι καθαρές online πωλήσεις κατά 37,7% στο α’ τρίμηνο του 2020. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τριμήνου του γκρουπ, στο online κανάλι οι ενοποιημένες πωλήσεις πλησίασαν το 1 δισ. ευρώ (998 εκατ.ευρώ), αντιπροσωπεύοντας το 5,48% των συνολικών ενοποιημένων πωλήσεων, οι οποίες ανήλθαν στα 18,2 δισ. ευρώ.

Αν και ο όμιλος δεν παρουσιάζει αναλυτικά στοιχεία για την επίδοση της ελληνικής θυγατρικής, εν τούτοις το συγκεκριμένο κανάλι πωλήσεων υπεραπέδωσε στην Ελλάδα σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Convert Group, η οποία κατέδειξε ότι η αξία των αγορών στα ελληνικά online σούπερ μάρκετ εκτοξεύτηκε κατά 307% τον Μάρτιο του 2020 έναντι του αντίστοιχου περυσινού μήνα.

Στην Ευρώπη οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν 11% στα 6,211 δισ. ευρώ. Από αυτές το 8,69% ή 540 εκατ. ευρώ αφορούσαν online πωλήσεις ενώ οι καθαρές online πωλήσεις καταναλωτών ύψους 749 εκατ. ευρώ αντιπροσωπεύουν το 12,05% των συνολικών.

Οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 18,2 δισ. ευρώ, αύξηση 14,7% ή 12,7% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ενώ χωρίς την επίδραση των καυσίμων η ανάπτυξη στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, άγγιξε το 13,8% και 9,8%, αντίστοιχα. Τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν στα 964 εκατ. ευρώ, αύξηση 40% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες και το λειτουργικό περιθώριο στο 5,3%, αύξηση 0,9% μονάδες από το προηγούμενο έτος.

 

Share This