Καταγράφηκε μεγάλη αύξηση εν μέσω πανδημίας, με τους Έλληνες όπως φαίνεται να τα επιλέγουν μαζικά και προς αποφυγή του συνωστισμού στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

«Σε διάστημα μιας ημέρας, κατάστημα πάνω από 1000 τ.μ. χρειάστηκε να το γεμίσουμε πέντε φορές και άδειασε», λέει η Μαρία Μαγειρέλη- Μόλχο, εκπρόσωπος εταιρείας εισαγωγής και εμπορίας ποδηλάτων στη Θεσσαλονίκη.

«Πόσο μπορούμε να ανταποκριθούμε σε τέτοια ζήτηση και πόσο απόθεμα να έχουμε; Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα σημειώθηκε αύξηση στις πωλήσεις 85% και αντίστοιχα σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, στη χονδρική 40% και στη λιανική πώληση, από τις 4 Μαΐου οπότε και ανοίξαμε, 35%.

Ο κόσμος είναι δυσαρεστημένος, διαμαρτύρεται καθώς υπάρχει θέμα και με τις μεταφορικές εταιρείες που δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε όλα τα σημεία πωλήσεων της χώρας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά ποδηλάτου, όχι μόνο σε επίπεδο χώρας, αλλά και ευρύτερα -ευρωπαϊκά και παγκόσμια- υποστήριξε πως επικρατεί ένας «πόλεμος πλειοδοσίας των ποδηλάτων», με αποτέλεσμα, «όποιος προλάβει και έχει τα μετρητά στα εργοστάσια παραγωγής να παίρνει τα αντίστοιχα ποδήλατα που ζητάει».

 

 

 

 

 

Share This