Η startup αυτόνομης οδήγησης Argo η οποία που συνδέεται στενά με τη Ford Motor, ολοκλήρωσε την αναμενόμενη συνεργασία με τη Volkswagen, η οποία προβλέπει την  επένδυση 2,6 δισ. δολαρίων από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.  Η επένδυση της VW περιλαμβάνει την επένδυση μετρητών ύψους 1 δισ. δολαρίων και την ενσωμάτωση της μονάδας της αυτόνομης οδήγησης αξίας 1,6 δισ. δολαρίων στην Argo. Η

συμφωνία αποτελεί μέρος της ευρύτερης συμμαχίας μεταξύ της VW και της Ford που είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Ιούλιο για την από κοινού ανάπτυξη αυτόνομων και ηλεκτρικών οχημάτων. Με τη συμφωνία, η πρώτη και η έκτη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου πλέον εισέρχονται δυναμικά στην κούρσα για την ανάπτυξη πλήρως αυτοκινούμενων αυτοκινήτων μαζί με την Waymo της Alphabet και την Cruise της General Motors.

Με την προσθήκη της μονάδας αυτόνομης οδήγησης της VW, η Argo θα διαθέτει εργατικό δυναμικό άνω των 1.000 ατόμων παγκοσμίως και μία νεά ευρωπαϊκή θέση στο Μόναχο, όπου θα διεξάγει τις δοκιμές της τεχνολογίας χωρίς οδηγό, έγραψε στο blog του ο Μπράϊαμ Σαλέσκι, διευθύνων σύμβουλος της Argo.

«Οι ειδήσεις αυτές όχι μόνο σταθεροποιούν την ισχυρή κεφαλαιοποίησή μας, αλλά μας διαφοροποιούν ως τη μόνη εταιρεία τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης που διαθέτει συνεργασίες και εμπορικές συμφωνίες τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη», έγραψε ο Σαλέσκι. «Η αποστολή μας βασίζεται στην ανάπτυξη εμπιστοσύνης για την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης».

Το ξέσπασμα της πανδημίας έχει καθυστερήσει το σχέδιο της Ford να κυκλοφορήσει ταξί με ρομπότ και οχήματα για παραδόσεις χωρίς οδηγό. Η Ford ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να χρησιμοποιεί την τεχνολογία της Argo το 2022, ώστε να έχει περισσότερο χρόνο για να μελετήσει τον αντίκτυπο της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών έναντι της αυτόνομης οδήγησης και των κοινόχρηστων οχημάτων.

«Ενώ οι εταιρείες μας μοιράζονται το κόστος ανάπτυξης τεχνολογίας της Argo, η Ford θα παραμείνει ανεξάρτητη και ανταγωνιστική», έγραψε ο Τζον Λόουερ, Διευθύνων Σύμβουλος της αυτόνομης μονάδας οχημάτων της Ford σε ανάρτησή του. «Ο διαμοιρασμός του κόστους ανάπτυξης με τη Volkswagen δεν σημαίνει ότι η Ford θα μειώσει τις συνολικές της δαπάνες στον χώρο των αυτόνομων οχημάτων. Αντ ‘αυτού, θα ανακατευθύνει τα χρήματα για την διασφάλιση της μοναδικής εμπειρίας των πελατών μας».

 

 

 

 

Share This