Οι δυο μεγαλύτεροι κολοσσοί ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, η Alibaba και η JD.com πέτυχαν πωλήσεις $136,51 δισ. μέσω των πλατφορμών τους μέσα σε 24 ώρες, κατά τη διάρκεια ενός από τα μεγαλύτερα events για καταναλωτές στη χώρα, που είναι γνωστό ως 618, γιατί πραγματοποιείται στις 18/6.

Όπως μεταδίδει το CNBC, η διοργάνωση έτυχε μεγάλης προσοχής, καθώς θα ήταν ενδεικτική για την κατάσταση της της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον πλανήτη, που δείχνει να ανακάμπτει από την πανδημία του κορωνοϊού.

Ο συνολικός όγκος των παραγγελιών προϊόντων και υπηρεσιών από την JD.com ανήλθε, σύμφωνα με την εταιρεία ανήλθε σε 269,2 δισ. γιούάν ή 37,99 δισ. δολ. , μέσω της online πλατφόρμας, ανεξάρτητα από το αν τα προϊόντα πωλήθηκαν, παραδόθηκαν ή επιστράφηκαν. Πέρυσι το ποσό αυτό είχε ανέλθει σε 201,5 δισ. γιουάν.

 

Share This