Της Karen Robinson-Jacobs

Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία πολυτελών προϊόντων περιποίησης και ομορφιάς, Estee Lauder, έγινε το τελευταίο high-end brand που ανακοίνωσε περικοπές προσωπικού. Οι προγραμματισμένες απολύσεις ανέρχονται σε 2.000 παγκοσμίως. Την ίδια στιγμή, γίγαντες του λιανικού εμπορίου, όπως η Target και η Walmart, έχουν βγει κερδισμένοι από την πανδημία, ανακοινώνοντας μάλιστα νέες προσλήψεις.

Οικονομικά στοιχεία και δεδομένα
-Ο όμιλος Estee Lauder ανακοίνωσε πτώση 4% στις πωλήσεις για το οικονομικό έτος που τελείωσε στις 30 Ιουνίου, καθώς και πτώση 62% στα έσοδα, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 684 εκατ., σε σύγκριση με 1,79 δισ. δολ. την προηγούμενη οικονομική χρονιά.

-Η πλειονότητα των εργαζομένων που θα απολυθούν εντοπίζεται στα καταστήματα που επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία του κορονοϊού. Οι περικοπές αντιπροσωπεύουν το 3% των εργαζομένων του ομίλου, πλήρους και μερικής απασχόλησης.

-Η εταιρεία ανακοίνωσε, ακόμη, πως θα κλείσει και άλλα σημεία πώλησης των προϊόντων της διεθνώς, τα οποία δεν είναι τόσο παραγωγικά όσο τα υπόλοιπα.

-Εκτός της Estee Lauder, η Burberry, εταιρεία πολυτελών προϊόντων, ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα πως θα περικόψει περίπου 500 θέσεις εργασίας διεθνώς, εξαιτίας των ταξιδιωτικών περιορισμών που μείωσαν τη ροή των τουριστών που συνήθιζαν να αγοράζουν προϊόντα της.

Οι μεγάλοι χαμένοι της πανδημίας
“Οι εταιρείες πολυτελών προϊόντων, και συγκεκριμένα αυτές που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα φυσικά τους καταστήματα, έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα”, σημειώνει ο David Pilnick, πρόεδρος συμβουλευτικής εταιρείας για το λιανικό εμπόριο. “Αυτές οι εταιρείες τώρα στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η πλειονότητα όμως των πωλήσεων έρχεται από τα φυσικά τους καταστήματα, και οι καταναλωτές προτιμούν να έχουν μπροστά τους, στην οθόνη του υπολογιστή, μια μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων”.

Πηγή Forbes

 

Share This