Δωρεάν WiFi σε 2.500 σημεία της χώρας

12.10.20 | 19:30

Σε δημόσια διαβούλευση βρίσκεται από την Δευτέρα ο διεθνής διαγωνισμός «WiFi4GR – Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο», για την προμήθεια, εγκατάσταση, σύνδεση και ενεργοποίησης σημείων ασύρματης πρόσβασης (WiFi hotspots) στο διαδίκτυο.

Στο πλαίσιο του έργου, ο προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται σε 14,74 εκατ. ευρώ, θα παρασχεθεί η δυνατότητα δωρεάν και χωρίς όρους ευρυζωνικής πρόσβασης στο Διαδίκτυο μέσω WiFi Hotspots σε υπαίθριους ή/και κλειστούς δημόσιους χώρους.

Όπως αναφέρεται, οι χώροι που θα αποτελέσουν σημεία εγκατάστασης των ασύρματων σημείων ευρυζωνικής πρόσβασης ( περίπου 2.500 περιοχές ασύρματης – WiFi πρόσβασης, σε όλη την επικράτεια) θα συγκεντρώνουν ένα σύνολο από χαρακτηριστικά όπως ιδιαίτερα υψηλή πληθυσμιακή συγκέντρωση (χώροι συνάθροισης κοινού, χώροι αναμονής- μετακίνησης, χώροι εκδηλώσεων) και σημεία τουριστικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος.

Τα σημεία εγκατάστασης «θα υποδειχθούν από τους κατά τόπους Δήμους, σύμφωνα με τις οδηγίες της Αναθέτουσας Αρχής. Η διαχείριση, παρακολούθηση και ο έλεγχος του εξοπλισμού ασύρματης ευρυζωνικής πρόσβασης θα γίνεται από κεντρικό σύστημα διαχείρισης, το οποίο θα προμηθεύσει και εγκαταστήσει ο ανάδοχος σε χώρο που θα υποδειχθεί από την αναθέτουσα αρχή. Ο ανάδοχος θα αναλάβει την παρακολούθηση και διαχείριση όλου του δικτύου για τουλάχιστον τρία χρόνια», με δυνατότητα παράτασης για ένα έτος.


Σχετικά Άρθρα

Σκληρή ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών κατά της Τουρκίας

Σκληρή ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών κατά της Τουρκίας

«Οι δηλώσεις Τούρκων αξιωματούχων περί αποστρατικοποίησης των νησιών του Αιγαίου έχουν απορριφθεί επανειλημμένως στο σύνολό τους με σειρά από επιχειρήματα, τα οποία περιέχονται και στις σχετικές επιστολές που η Ελλάδα έχει αποστείλει στον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ»,...

Klarna: H«Νοσταλγία» ως βασικό θέμα αγορών για το 2022

Klarna: H«Νοσταλγία» ως βασικό θέμα αγορών για το 2022

Την πρώτη της ετήσια έκθεση, υπό την ονομασία «The Checkout», η οποία παρουσιάζει μια ανασκόπηση των καταναλωτικών τάσεων το τελευταίο έτος παρουσίασε η Κlarna Το καλάθι αγορών των καταναλωτών παγκοσμίως το 2022, απεικονίζει την «Νοσταλγία» ως κυρίαρχο θέμα της...

CSR Hellas: Έρευνα Hellenic ESG Barometer

CSR Hellas: Έρευνα Hellenic ESG Barometer

Έρευνα με τίτλο “Hellenic ESG Barometer” πραγματοποιούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Alba Graduate Business School, The American College of Greece, και το CSR Hellas. Η έρευνα θα αποτυπώσει τις απόψεις του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων, της ανώτατης διοίκησης...

Join in the conversation

Leave a Comment

0 Σχόλια

Share This