Η γερμανική καταναλωτική εμπιστοσύνη αναμένεται να συρρικνωθεί τον Νοέμβριο καθώς η αισιοδοξία των Γερμανών καταναλωτών εξασθενίζει, ανέφερε ο όμιλος ερευνών αγοράς GfK.

Σύμφωνα με τον δείκτη πρόβλεψης του GfK, η καταναλωτική εμπιστοσύνη της Γερμανίας θα υποχωρήσει στις -3,1 μονάδες τον Νοέμβριο από το αναθεωρημένο μέγεθος των -1,7 μονάδων τον Οκτώβριο. Οι οικονομολόγοι που συμμετείχαν σε έρευνα της Wall Street Journal είχαν προβλέψει -3 μονάδες για τον Νοέμβριο.

Περίπου τα 3/4 των καταναλωτών θεωρούν για την ώρα ότι η Covid-19 θέτει μια μεγάλη ή μια πολύ μεγάλη απειλή, ενώ περίπου οι μισοί είναι ανήσυχοι ή πολύ ανήσυχοι για το προσωπικό τους μέλλον, σημειώνει η Gfk.

 

Share This