Το ανανεωμένο Κορπή® Mania, ειδικά σχεδιασμένο για τους μικρούς μας φίλους, περιλαμβάνει 25%

ανακυκλωμένο πλαστικό rPET και 30% ανακυκλωμένο rPE

To Κορπή® Mania, το αγαπημένο φυσικό μεταλλικό νερό των μικρών μας φίλων, ανανεώθηκε και
διατίθεται στην ελληνική αγορά σε συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό, που ακολουθεί τις
παγκόσμιες δεσμεύσεις της Nestlé για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.
Η Nestlé παγκοσμίως προχωρά σε αλλαγές στις συσκευασίες της, με όραμα καμία συσκευασία της να μην
καταλήγει σε χώρους υγειονομικής ταφής ή ως επιβαρυντικό για το περιβάλλον απόρριμμα. Σε αυτό το
πλαίσιο, η Nestlé Waters δεσμεύεται να σχεδιάζει και να προσφέρει βιώσιμες λύσεις για τις
συσκευασίες των προϊόντων της με σεβασμό στον πλανήτη. Οι δεσμεύσεις της Nestlé Waters
αφορούν τη βιώσιμη διαχείριση φυσικών πόρων και την κυκλική οικονομία και συγκεκριμένα τους
παρακάτω άξονες:

o Λειτουργία εργοστασίων με 100% μηδενικά απόβλητα (2020)
o 100% ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες
o Χρήση κατ’ ελάχιστον 50% ανακυκλωμένου πλαστικού PET στις συσκευασίες στην Ευρώπη,
τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική

Με οδηγό το όραμα και τη δέσμευση της Nestlé Waters για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος
των συσκευασιών της, το Κορπή® Mania είναι το πρώτο προϊόν από τη σειρά του φυσικού
μεταλλικού νερού Κορπή®, που διατίθεται σε συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό rPET και
ανακυκλωμένο rPE, ενώ θα ακολουθήσει ένας νέος, πρωτοποριακός κωδικός του Κορπή® που θα
περιλαμβάνει 50% ανακυκλωμένο πλαστικό rPET- rPE και θα είναι διαθέσιμος στην αγορά τον
Δεκέμβριο.

Η περιεκτικότητα του μπουκαλιού του Κορπή® Mania σε ανακυκλωμένο πλαστικό rPET είναι 25%,
ενώ το φιλμ που καλύπτει τη συσκευασία περιλαμβάνει 30% rPE, γεγονός που αναδεικνύει το
Κορπή® Mania ως έναν πολύ σημαντικό σύμμαχο στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των
συσκευασιών της Nestlé.

H καινούρια συσκευασία του Κορπή® Mania, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στην αγορά, περιλαμβάνει
σημαντικές πληροφορίες για την ανακύκλωση πλαστικού, ενθαρρύνοντας μικρούς και μεγάλους να γίνουν
πρεσβευτές της ανακύκλωσης. Μέσω της εκπαίδευσης για την αξία της ανακύκλωσης, στόχος της
μάρκας είναι οι καταναλωτές να υιοθετήσουν συνήθειες που σέβονται το περιβάλλον.

Μάθετε περισσότερα στο https://www.korpi.gr/

 

 

Share This