Η νέα χρονιά αποτελεί και μια καλή ευκαιρία για να αναθεωρήσουμε τα ταξιδιωτικά μας σχέδια. Με την βιομηχανία ταξιδίων να περνάει κρίση λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και τα προβλήματα στην προμήθεια των εμβολίων να απειλούν την άρση των απαγορεύσεων μετακίνησης, οι ξενοδοχειακές μονάδες και οι αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν απροσδόκητες προσφορές για να ανταμείψουν τους ταξιδιώτες που θα τις επιλέξουν.

Η πιο τρανή ένδειξη είναι πόσο εύκολο είναι να «μαζέψει» κάποιος «μίλια». Το αποτέλεσμα που απορρέει από αυτή την διευκόλυνση είναι η χρήση των μιλίων αυτών και η παράταση που έχουν συστήσει πολλές εταιρείες στην ημερομηνία λήξης χρήσης τους. Ολα τα παραπάνω μπόνους διευκολύνουν τους επίδοξους ταξιδιώτες στην μεγιστοποίηση των ανταμοιβών τους. Ιδού και μερικά tips για το πως μπορούμε να βγούμε κερδισμένοι από τις προσφορές αυτές.

Ιστορικές προσφορές μέσω πιστωτικών καρτών

Η κατανάλωση των ταξιδίων αλλά και της διασκέδασης έχει μειωθεί σε ιστορικό χαμηλό κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με τους περισσότερους να βασίζονται στο «πλαστικό χρήμα» για την αγορά των καθημερινών τους αγαθών. Προσπαθώντας να προσελκύσουν νέους πελάτες, οι εκδότες πιστωτικών καρτών έχουν αρχίσει να προσφέρουν τεράστια οφέλη για νέες κάρτες: 80.000 πόντους για νέους κατόχους της Chase Sapphire Preferred και 100.000 μίλια για την κάρτα Capital One Venture Rewards. Οι τράπεζες επίσης προσφέρουν νέες προσφορές στους ήδη υπάρχοντες κατόχους των καρτών τους. Η Platinum Card της Αmerican Express, αποτελεί και καίριο παράδειγμα. Η κάρτα προσφέρει τεράστιες προσφορές όσον αφορά τη χρήση της για ταξίδια, όπως τα Gold Elite Status στα Marriott Bonvoy και Hilton Honors, αλλά και διάφορες προσφορές διευκόλυνσης για τα αεροδρόμια, τα check-in και πρόσβασε σε ελίτ χώρους των αεροπορικών.

Εκτός των ταξιδίων, τα οποία έχουν περιοριστεί λόγω της πανδημίας, κάρτες όπως αυτές της Amex προσφέρουν τεράστια μπόνους σε πόντους βάσει αγορών, αλλά και προσφορές σε ντελίβερι όπως DoorDash, Grubhub και σε όργανα γυμναστικής (τα οποία προφανώς πολλοί αγοράζουν αφού δεν μπορούν να πάνε στα γυμναστήρια).

Η απόφαση για τον προγραμματισμό κάποιου ταξιδίου αποτελεί προσωπική επιλογή, αλλά σύμφωνα με την κοινή λογική και τους ειδικούς, οποιοσδήποτε «κλείσει» κάποιο ταξίδι θα πρέπει να είναι έτοιμος να το αλλάξει, λόγω της ανασφάλειας και της ασάφειας που δημιουργεί η πορεία της πανδημίας. Σύμφωνα, όμως, με τον ιδρυτή της ιστοσελίδας Straight to the Points, Σπένσερ Χάουαρντ, η αλλαγή ή η ακύρωση πτήσεων γίνεται -πια- πολύ εύκολα και με μειωμένες ή μηδενικές χρεώσεις. Εάν κάποιος συνδυάσει την επιλογή αυτή με τη γενική διευκόλυνση της ακύρωσης των δωματίων σε πολλά ξενοδοχεία μόλις ένα 24ωρο πριν την άφιξή του, ο καταναλωτής θα έχει την ευχέρεια να αλλάξει τα πλάνα του μέχρι την τελευταία στιγμή. Οσον αφορά για τα elite status που προσφέρουν αρκετές αεροπορικές και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να ανησυχούν αφού οι περισσότερες έχουν επεκτείνει το πρόγραμμα ανταμοιβής και μπόνους των υπηρεσιών αυτών του 2019, μέχρι το τέλος του 2021.

ΠΗΓΗ BLOOMBERG

 

Share This