Οι καμπάνιες του DUO, με το εκπαιδευτικό και ταυτόχρονα fun περιεχόμενο,
γίνονται talk of the … Social Media και φέρνουν στο brand κι άλλα…. κι άλλα… κι άλλα βραβεία!

Οι καμπάνιες έχουν την υπογραφή της διαφημιστικής εταιρίας 4 Wise Monkeys (11
βραβεία) και της White Room (1 βραβείο) που υπογράφει την παραγωγή της καμπάνιας
Ομολογία.

12 βραβεία στα φετινά ERMIS AWARDS

Όταν το DUO δημιουργεί περιεχόμενο, ο κόσμος των Social Media το αποθεώνει.
Λίγα χρόνια πριν, κανείς δε θα μπορούσε να φανταστεί ότι η κουβέντα γύρω από τα
προφυλακτικά & την τεράστια σημασία που έχει η ασφάλεια σε κάθε σεξουαλική επαφή,
θα μπορούσε να γίνει με τέτοιο τρόπο: ευφάνταστο, απενοχοποιημένο, δημιουργικό &
κυρίως σύγχρονο, φέρνοντας κοντά τη μεγάλη σημασία που έχει διαχρονικά η χρήση του
προφυλακτικού με τις κορυφαίες τάσεις της εποχής (βλέπε το Thank you, next ή αλλιώς το

πιο πετυχημένο ελληνικό γκρουπ που έχει φιλοξενηθεί στο facebook από τη δημιουργία
του έως σήμερα).
Αυτό που πετυχαίνει το DUO GREECE είναι να μεταφέρει τα red flags των σχέσεων και τις
ανησυχίες, με τη φωνή και την προσέγγιση τoυ κολλητού ή κολλητής, κι αυτός ο τρόπος
είναι ο ιδανικός για να κερδίσει το απαιτητικό Social Media κοινό.

Τα παραπάνω μεταφράζονται στην πιο σημαντική 12άδα που κατέκτησε το DUO και
(ξε)σήκωσε τα πλήθη!

2 Gold, 4 Silver & 6 Bronze βραβεία που αφορούν στις καμπάνιες Thank you, Next!, Safer
Greece, Ομολογία και την παρουσία του brand στα Social Media, το community building &
handling.

Λίγα λόγια για τις καμπάνιες

“Thank you, next!”

Όταν το DUO GREECE συνάντησε το Thank
you, next! ξέραμε ότι σπουδαία πράγματα
θα συμβούν!

Όλες αυτές οι ιστορίες που δημοσιεύονται
στο γκρουπ Thank you, next! και μας
θυμίζουν παλιές ιστορίες (όχι δικές μας –
κάποιων που δεν ξέρεις!) και σκηνικά που
απευχόμαστε να συμβούν (ούτε στους φίλους μας, ούτε σε εμάς) παίρνουν σάρκα και
οστά, με τους πρωταγωνιστές να μας υπενθυμίζουν το must-have για κάθε happy ending:
δεν πας πουθενά χωρίς το DUO σου!

«Δεν είναι απλά μία ιστορία. Είναι ομολογία.»

Το σποτ «Δεν είναι απλά μία ιστορία.
Είναι ομολογία» είναι μια καμπάνια
ευαισθητοποίησης των νέων, με αφορμή
τα περιστατικά σεξουαλικής κακοποίησης
που δημοσιοποιούνται το τελευταίο
διάστημα.

Το σποτ παρουσιάζει τρεις φίλους σε μια
έξοδο και η ιστορία ξεκινάει με τον κεντρικό χαρακτήρα της καμπάνιας να περιγράφει πως
κατάφερε να «ρίξει» μια κοπέλα. Καθώς εξελίσσεται η ιστορία και γίνεται όλο πιο σκοτεινή,
ο νεαρός ομολογεί στους σιωπηλούς φίλους του πως η κοπέλα ζαλισμένη από το αλκοόλ
αποκοιμάται, ενώ εκείνος εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία ασελγεί πάνω της. Ο στόχος της
καμπάνιας είναι η πρόληψη & αντιμετώπιση της σεξουαλικής κακοποίησης, που εξαρτάται
από τις αντιλήψεις μας στο άκουσμα παρόμοιων ιστοριών, καθώς και την προσωπική μας
παρέμβαση.

Safer Greece

Με ένα σποτάκι που σε μια πρώτη ματιά
θυμίζει τουριστική καμπάνια κατά τη θερινή
περίοδο, το DUO GREECE μας υπενθυμίζει όλα
αυτά που μπορούμε να απολαύσουμε στις
καλοκαιρινές μας διακοπές, με την ασφάλεια
που προσφέρουν τα προϊόντα DUO. Έτσι, η
Ελλάδα παρουσιάζεται ως το μέρος που
προσφέρει αμέτρητες απολαύσεις σε κάθε
γωνιά και το DUO ως ο βασικός σύμμαχος των

διακοπών μας για κάθε σεξουαλική συνάντηση.

Αναλυτικά οι διακρίσεις:
Ενότητα BEC (Branded Entertainment & Content)
Brand Experience → Digital & Mobile Experience
Silver Award for DUO TYN
Ενότητα DIGITAL
Digital Campaigns → Consumer Products & Retail Spaces:
Silver Award for DUO Safer Greece
Bronze Award for DUO TYN
Social Media → Response / Real Time:
Silver Award for DUO Safer Greece
Social Media → Innovative Use of Social or Community
Bronze Award for DUO TYN
Social Media → Community Building/Management
Silver Award for DUO TYN
Bronze Award for DUO Social Media
Social Media → Audience Targeting/Engagement Strategies:
Bronze Award for DUO TYN
Social Media → Social Behavior and Cultural Insight:
Bronze Award for DUO Ομολογία
Social Content Marketing → Content Placement:
Bronze Award for DUO Social Media
Social Video Non-Durable:
Gold Award for DUO Safer Greece
Production / Digital Media Content:
Gold Award for DUO Ομολογία

Share This