Westnet: Χρυσό Βραβείο για την καμπάνια της AUX

25.11.21

Η Westnet, μέλος του Ομίλου εταιρειών Olympia και κορυφαίος διανομέας
προϊόντων τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο, έλαβε μια Χρυσή Διάκριση στα διεθνή βραβεία MarCom Awards
2021, για την επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ που υλοποίησε νωρίτερα μέσα στη χρονιά στο πλαίσιο του
λανσαρίσματος των προϊόντων οικιακού κλιματισμού της AUX στην Ελλάδα.
Η Westnet βραβεύτηκε στην κατηγορία “Strategic Communications – Marketing/Promotion Campaign – Product
Launch” για την πρωτότυπη καμπάνια «Out-of-the-bAUX», η οποία περιελάμβανε στοχευμένες ενέργειες –
ραδιοφωνικά σποτ, outdoor διαφήμιση σε λεωφορεία και μετρό, προϊοντικές καταχωρήσεις – για την τοποθέτηση
του brand AUX στην Ελληνική αγορά. Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του στους καταναλωτές και
την καθιέρωσή του ως μία αξιόπιστη λύση στο χώρο του κλιματισμού, η καμπάνια βασίστηκε σε μια σειρά
έξυπνων λογοπαίγνιων, εκπαιδεύοντας το κοινό σχετικά με τα προϊοντικά χαρακτηριστικά που κάνουν την AUX
μια ελκυστική πρόταση.
Αναφορικά με τη διάκριση, ο κ. Ηλίας Ρίζος, Commercial Manager Home Comfort, δήλωσε: «Μέσω της
συνεργασίας της με τον κορυφαίο όμιλο AUX, η Westnet αναπτύσσεται πλέον δυναμικά και στην κατηγορία του
κλιματισμού. Αποτελώντας τον αποκλειστικό διανομέα της AUX στην Ελλάδα, φέρνουμε στην αγορά προϊόντα
προηγμένης τεχνολογίας, κορυφαίου σχεδιασμού και υψηλών επιδόσεων. Η επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ
που υλοποιήσαμε το προηγούμενο διάστημα, αποτελεί μια δυναμική είσοδο σε μια κατηγορία που η Westnet θα
συνεχίσει να επενδύει στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού».
Τα MarCom Awards αποτελούν ένα διεθνή θεσμό βραβείων που επιβραβεύει την αριστεία στο μάρκετινγκ και την
επικοινωνία, αναγνωρίζοντας την προσπάθεια και τη δημιουργικότητα των επαγγελματιών του κλάδου. Από την
ίδρυσή τους το 2004, τα MarCom έχουν εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες και πιο αξιόπιστες διοργανώσεις
στον κόσμο, συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο περισσότερες από 6.500 υποψηφιότητες από δεκάδες χώρες. Η
διαχείρισή τους γίνεται από την Ένωση Επαγγελματιών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Association of Marketing
and Communication Professionals – AMCP), ένα διεθνή οργανισμό που ιδρύθηκε το 1995 και ο οποίος
αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες των κλάδων μάρκετινγκ, επικοινωνίας, διαφήμισης, δημοσίων
σχέσεων.
Η καμπάνια της Westnet υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία TRABAHO, ενώ προβλήθηκε
από την Interbus, εξειδικευμένη εταιρεία στο χώρο της outdoor διαφήμισης.

Σχετικά Άρθρα

Αυτό θα είναι το ωράριο των καταστημάτων κατά την διάρκεια των εορτών

Αυτό θα είναι το ωράριο των καταστημάτων κατά την διάρκεια των εορτών

Κατά τη διάρκεια των εορτών τα εμπορικά καταστήματα σε όλη τη χώρα θα παραμείνουν ανοικτά τις καθημερινές από τις 9:00 έως τις 21:00 μμ όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ). Επίσης, τα Σάββατα θα είναι...

ΙΣΝ: Με δωρεά του ιδρύματος, ολοκληρώνεται η κατασκευή του νέου Κέντρου Εκπαίδευσης της Πυροσβεστικής

ΙΣΝ: Με δωρεά του ιδρύματος, ολοκληρώνεται η κατασκευή του νέου Κέντρου Εκπαίδευσης της Πυροσβεστικής

Στις καταστροφικές πυρκαγιές που έχουν πλήξει και συνεχίζουν να πλήττουν τη χώρα μας τις τελευταίες δεκαετίες, κοστίζοντας τη ζωή σε συνανθρώπους μας, αφανίζοντας περιουσίες και αφήνοντας ένα τραγικό αποτύπωμα στη φύση, το ανθρώπινο δυναμικό του Πυροσβεστικού Σώματος...

Υψηλή αναμένεται η πληρότητα των χειμερινών προορισμών την εορταστική περίοδο

Υψηλή αναμένεται η πληρότητα των χειμερινών προορισμών την εορταστική περίοδο

Mε υψηλή πληρότητα θα τρέξει για τα ξενοδοχεία η περίοδος των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, αν και ακόμα είναι πολύ νωρίς να αποτυπωθούν ακριβή νούμερα για τις κρατήσεις. Το βέβαιο είναι ότι η χριστουγεννιάτικη περίοδος για τους προορισμούς που έχουν...

Join in the conversation

Leave a Comment

0 Σχόλια

Share This