Ακρίβεια: Μάχη με τις αυξημένες τιμές δίνουν τα σούπερ μάσκετ – Σε ποια προϊόντα θα υπάρξει ”πάγωμα”;

Πρωτοβουλίες ώστε να μπει ένα προσωρινό ”φρένο” στις τιμές βασικών προϊόντων λαμβάνει η κυβέρνηση.

Χθες, ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε συνάντηση με τους εκπροσώπους των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της χώρας, με αντικείμενο συζήτησης την συγκράτηση των ανατιμήσεων σε αγαθά πρώτης ανάγκης.

Σύμφωνα με την Ημερησία, έως το τέλος του τρέχοντος μήνα, κάθε επιχείρηση – σούπερ μάρκετ που έχει τζίρο μεγαλύτερο των 90 εκατ. ευρώ θα  παρουσιάσει το δικό του «καλάθι της νοικοκυράς».

Εντός αυτού θα περιλαμβάνονται 50 κωδικοί προϊόντων. Τα προϊόντα αυτά θα προέρχονται από 20 βασικές κατηγορίες που καταναλώνει καθημερινά ο μέσος καταναλωτής, όπως για παράδειγμα το γάλα, το ψωμί, τα ζυμαρικά, το ρύζι, τα όσπρια, τα απορρυπαντικά, και άλλα. Σκοπός αυτής της δράσης είναι να συγκρατηθούν οι τιμές τους παρά την τεράστια έκρηξη του πληθωρισμού.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Ημερησίας, τα καλάθια αυτά δεν θα συγκρίνονται ευθέως, καθώς, το κάθε σούπερ μάρκετ θα περιλαμβάνει μέσα στο εν λόγω καλάθι διαφορετικό μείγμα προϊόντων. Παρόλα αυτά, θα υπάρχει ανά τακτά χρονικά διαστήματα μια γενικότερη εξέταση των επιδόσεων των σούπερ μάρκετ στη μάχη κατά της ακρίβειας. Ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο αν ο κάθε καταναλωτής θα μπορεί να παρακολουθεί ζωντανά τις τιμές στα προϊόντα του κάθε καλαθιού ή αν αυτή τη δυνατότητα θα την έχει μόνο το υπουργείο και οι ελεγκτικοί φορείς.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.