Το μνημόνιο με το Ιράν του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του Αμερικανού υπουργού Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο με τον πρόεδρο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων σε Άμπου Ντάμπι. Η συζήτηση επεκτάθηκε στην ασφάλεια στον Περσικό Κόλπο και στις διμερείς σχέσεις σε άμυνα και εμπόριο.