Τα Στενά του Ορμούζ αποκτούν νέο ναυτιλιακό διάδρομο, που ανακοίνωσε το Κέντρο Θαλάσσιας Ασφάλειας του Ομάν σε συντονισμό με τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό. Η κίνηση στοχεύει σε ασφαλέστερη και χωρίς πρόσθετα τέλη διέλευση πλοίων από ένα από τα πιο κρίσιμα θαλάσσια περάσματα του πλανήτη.