Το Choose Crete «ταξίδεψε» στην Βαρσοβία

Στην αγορά της Πολωνίας στόχευσε αυτή τη φορά η πρωτοβουλία «Choose Crete», που έχει ως στόχο την τουριστική προώθηση και προβολή της Κρήτης στις αγορές του εξωτερικού.

Στη σχετική εκδήλωση που έγινε στη Βαρσοβία, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, παραβρέθηκαν πάνω από 90 στελέχη τουριστικών οργανισμών της Πολωνίας (GRECOS, CORAL, EXIM PLUS, PRIMA, RAINBOW, NEKERA,ECCO HOLIDAYS), των μέσων ενημέρωσης, bloggers και influencers, που είχαν την ευκαιρία να έρθουν ξανά σε επαφή με την Κρήτη μετά από την πανδημία, να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία live cooking από κρητικό chef και να γευτούν κρητικά εδέσματα και κρασιά,

Την παρουσίαση ξεκίνησε ο ειδικός εντεταλμένος της Περιφέρειας Κρήτης για τον Τουρισμό Κυριάκος Κώτσογλου, ενώ στη συνέχεια ο Δήμος Χερσονήσου με τον αντιδήμαρχο Τουρισμού κο Κωνσταντίνο Αναστασάκη και τους συνεργάτες του παρουσίασαν τη νέα καμπάνια για τον γαμήλιο τουρισμό.

Ακολούθως, ο Δήμος Χανίων με τον αντιπρόεδρο Τουρισμού, Νεκτάριο Ψαρουδάκη, παρουσίασε τον Νομό Χανίων με τις καινούργιες προτάσεις του Δήμου. Η εκδήλωση έκλεισε με την παρουσίαση του Δήμου Ρεθύμνου από τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρεθύμνου Μανώλη Τσακαλάκη, για τον ποδηλατικό και τον γαμήλιο τουρισμό.

Η «Choose Crete» συνεργάζεται στενά με την Περιφέρεια Κρήτης, τα Επιμελητήρια του νησιού και τους υπεύθυνους τουρισμού των δήμων, αλλά και με τις ιδιωτικές επιχειρήσεις της Κρήτης, ώστε να βελτιστοποιηθεί το αποτέλεσμα προβολής του νησιού και να παρουσιάζεται στις κύριες αγορές του μια ολοκληρωμένη εμπειρία από το ταξίδι στην Κρήτη.

 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.