ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Βάζει «λουκέτο» η InstaShop Ελλάδας!

Μια από τις πιο εμβληματικές εισόδους στην ελληνική αγορά των τελευταίων χρόνων, μια και πρόκειται για νεοφυή επιχείρηση (start up) που δημιουργήθηκε από Έλληνες και εξαγοράστηκε από το εξωτερικό, κλείνει αιφνιδιαστικά τον κύκλο της. H InstaShop, η πλατφόρμα express delivery παραγγελιών σούπερ μάρκετ, φαρμακείου, pet shop και άλλων προϊόντων, ρίχνει τίτλους τέλους στη δραστηριότητά της στη χώρα μας στο τέλος του έτους.

Πρόκειται για μια αιφνιδιαστική εξέλιξη, καθώς η εταιρεία βρισκόταν σε φάση ανάπτυξης και η παρουσία της στην Ελλάδα προοιωνιζόταν ως «σκαλοπάτι» για την εισχώρησή της στην ευρωπαϊκή αγορά. Υπενθυμίζεται πως η start up δημιουργήθηκε το 2015 στο Ντουμπάι από τον Γιάννη Τσιώρη και την Ιωάννα Αγγελιδάκη, κατέκτησε γρήγορα τις αγορές στις χώρες του κόλπου και εξαγοράστηκε το 2020 από τον γερμανικό όμιλο Delivery Hero σε ένα deal της τάξης των 350 εκατ. δολαρίων.

Τον ίδιο χρόνο έκανε έναρξη εργασιών από τη Θεσσαλονίκη και το 2021 επεκτάθηκε και στην Αθήνα προσφέροντας παράδοση προϊόντων σούπερ μαρκετ, φαρμακείων, ειδών καλλυντικών, μαναβικής και παντοπωλείου μέσα σε μια ώρα.

Το 2022 είχε αυξήσει τον κύκλο εργασιών της (3,18 εκατ. ευρώ από 1,54 το 2021), διπλασιάζοντας όμως και τις ζημιές της, αγγίζοντας πλέον τα πέντε εκατομμύρια ευρώ συνολικής χρήσης.

Η ανακοίνωση του τέλους

Η εταιρεία προχώρησε στην ενημέρωση των συνεργατών της για το επικείμενο τέλος της εργασιακής σχέσης τους τις τελευταίες ώρες. Όπως αναφέρεται στο ενημερωτικό που παρουσιάζει το sbctv.gr, η InstaShop προχώρησε στη δύσκολη απόφαση της αποχώρησης από τη Ελλάδα αφού έλαβε υπόψη της την τρέχουσα κατάσταση της ελληνικής αγοράς και «τις δύσκολες παγκόσμιες μακροοικονομικές συνθήκες που επιμένουν». Στη συνέχεια εξηγεί τα βήματα που θα ακολουθήσουν μέχρι το τέλους του μήνα, ούτως ώστε να ολοκληρωθεί ομαλά η αποσύνδεση της από την ελληνική αγορά.
Ολόκληρη η ανακοίνωση:

H συγκεκριμένη εξέλιξη έρχεται να προκαλέσει τριγμούς στο success story που προωθεί η κυβέρνηση Μητσοτάκη, καθώς οι νεοφυείς ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκονται στο επίκεντρο της διαφημιστικής εκστρατείας της Ελλάδας που αναπτύσσεται και προοδεύει.