Τα έργα αποθήκευσης βρίσκονται στο επίκεντρο πολιτικής και θεσμικής αντιπαράθεσης, μετά την πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ να ζητήσει εξηγήσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η χαμηλή αποθηκευτική ικανότητα της Ελλάδας, σε συνδυασμό με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης, ανοίγει εκ νέου τη συζήτηση για τον σχεδιασμό της ενεργειακής μετάβασης.