Ο αμερικανικός ναυτικός αποκλεισμός σε ιρανικά λιμάνια αίρεται, σύμφωνα με τον Ιρανό υπουργό Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί, μετά τον τελευταίο γύρο συνομιλιών με τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Τεχεράνη μιλά για πακέτο αποφάσεων που αγγίζει ενέργεια, χρηματοδότηση και περιφερειακή ασφάλεια.