GfK: Πτώση της γερμανικής καταναλωτικής εμπιστοσύνης τον Φεβρουάριο

Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία αναμένεται να υποχωρήσει περισσότερο τον Φεβρουάριο και να διαμορφωθεί στο αρνητικό 29,7, σε σχέση με το προηγούμενο αναθεωρημένο ποσοστό, όπως προκύπτει από κοινή έκθεση του ινστιτούτου ερευνών αγοράς GfK και του Ινστιτούτου για τις αποφάσεις της αγοράς της Νυρεμβέργης (NIM) που δόθηκε στη δημοσιότητα σήμερα Παρασκευή.

Ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών προβλέπεται να μειωθεί κατά 6,2 μονάδες σε αρνητικό 6,6. Ο δείκτης εισοδηματικών προσδοκιών αναμένεται να χάσει 13,1 μονάδες σε αρνητικό 20.

“Η βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος τον περασμένο μήνα ήταν προφανώς μόνο μια σύντομη ανάφλεξη πριν από τα Χριστούγεννα. Αν υπήρχαν ελπίδες για μια βιώσιμη ανάκαμψη του κλίματος, αυτές καταστράφηκαν και πάλι τον Ιανουάριο. Το καταναλωτικό κλίμα υπέστη σοβαρό πλήγμα στην αρχή του έτους”, δήλωσε ο Rolf Bürkl, ειδικός σε θέματα καταναλωτών στο NIM.