Η ελληνική γεωργία εισέρχεται στην πιο κρίσιμη δεκαετία της, με το δημογραφικό ρήγμα να απειλεί την ίδια την παραγωγική της βάση. Αν δεν διαμορφωθεί τώρα μια συνεκτική πολιτική ανανέωσης γενεών, η απάντηση στο «ποιος θα καλλιεργεί τη χώρα το 2035» θα δοθεί από την εγκατάλειψη των χωραφιών.