Η οδική ασφάλεια τίθεται ρητά ως «εθνική προτεραιότητα» από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, με αφορμή την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο Ελληνικό. Ο πρωθυπουργός συνδέει τη μείωση των τροχαίων με αλλαγή οδηγικής κουλτούρας και αξιοποίηση του παλιού αεροδρομίου ως δημόσιου χώρου άθλησης και ψυχαγωγίας.